Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Щоб творити великі справи,
не потрібно бути найбільшим генієм;
не потрібно бути вищим за людей,
портібно бути разом з ними.
Шарль Луи де Секонда

Наказ Міністерства № 1456 від 21.10.2013

Про затвердження Концепції профільного навчання у старшій школі

Завантажити


Наказ Міністерства № 1550 від 04.11.2013

Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції профільного навчання у старшій школі

Завантажити


Міська Програма впровадження профільного навчання на 2011-2015 роки

Паспорт міської Програми впровадження профільного навчання на 2011-2015 роки

Назва програми: Програма впровадження профільного навчання на 2011-2015 роки.

Державний замовник: Миколаївська міська рада

Розробник програми: управління освіти, науково-методичний центр управління освіти Миколаївської міської ради

Виконавці програми: управління освіти, науково-методичний центр управління освіти Миколаївської міської ради, навчальні заклади міста.

Співвиконавці програми: обласний і районні центри зайнятості.

Термін реалізації програми: 2011-2015 роки

Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/Zavuch/miska_programa.pdf


Комплексно-цільова програма профілізації "Школи Життєтворчості" на 2011-2015 рр

З досвіду роботи Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 57

Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/Zavuch/programa.zip


Захист моделі профільної школи № 57

Матеріали семінару для кураторів профільного навчання. Семінар супроводжується презентацією.

Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/Zavuch/model.zip

Модель профільної школи... http://krutienko.ucoz.ua/Zavuch/model_profilnoji_shkoli.doc

Переглянути фотографії семінару


Наказ управління освіти Миколаївської міської ради від 20.01.2011 р. №36-ц

Про проведення міського конкурсу-огляду на кращий центр допрофільної підготовки, профільного навчання і профорієнтації.

Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/Zavuch/nakaz_pro_konkurs_na_krashhij_profcentr.doc

 

Матеріали ділової зустрічі "Психологічне забезпечення моніторингових досліджень в умовах профільної школи"

Психологічний супровід розглядається досить широко. Г. Бардіер, І. Ромазан, Т. Череднікова вважають, що дорослий повинен цінувати природні механізми розвитку дитини, не руйнувати їх, а розкривати, при цьому сам повинен бути і спостерігачем, і співучасником, і дослідником.
Парадигма супроводу підкреслює діяльнісну спрямованість на процес профілізації по шляху вибудовування індивідуальної освітньої програми старшокласника. Психологічний супровід - це система професійної діяльності психологів, спрямована на створення соціально-психологічних умов для успішного особистісного і професійного визначення та розвитку учня в ситуації вибору профілю та міжособистісної взаємодії.

Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/Zavuch/delovaja_vstrecha.zip

Методичний порадник

Організація профорієнтаційної роботи в школі.Інформаційний супровід профорієнтаційної роботи.

Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/Zavuch/proforientacija.pdf

Зразок наказу "Про організацію профорієнтаційної роботи в школі"

Даний наказ потребує удосконалення, але творчо працюючий заступник директора завжди може вийти з цього положення. 

Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/Nakaz/nakaz_prof.doc

Наказу Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 від 01.09.2011 р. №164

Про організацію профорієнтаційної роботи та довузівської підготовки в школі у 2011-2012 навчальному році. 

Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/Nakaz/proforientacija-2011.doc

Наказ відділу освіти виконавчого комітету Дружківської міської ради від 22.09.2011 р. №316

Про затвердження плану заходів щодо організації профорієнтаційної роботи в 2011/2012 н.р.

Детальніше...  http://krutienko.ucoz.ua/vuhovna/172_Prof_nakaz.doc

Наказ відділу освіти Ізюмської районної державної адміністрації від 15.02.2012 р. №73

Про стан організації профільного навчання в закладах освіти району.

Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/profilne/n-z_179_73izjum.doc

Психологічне забезпечення профільної освіти

Стаття Сироватко О. Джерело: "Психолог", -2006 р. , №40, с.3-11 

Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/Zavuch/psikhologichne_zabezpechennja_profilnoji_osviti.doc

Професійне самовизначення учня у контексті  профільної та допрофільної освіти

Методична розробка навчально-методичного центру освіти м.Львова подана для використання у практичній діяльності психологами та соціальними педагогами загальноосвітніх навчальних закладів у навчально-виховному процесі з метою організації роботи щодо професійного самовизначення учнів старшої школи. У розробці подано теоретичний матеріал щодо організації профорієнтаційної роботи, тестові методики та анкети з метою професійного відбору, а також зразки тренінгових занять та класних годин для учнів старших класів.

Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/Zavuch/Profesijne_samovyznachennia.pdf

Управлінське забезпечення профільного навчання

Матеріали Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти. 

Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/Zavuch/upravlin_zabespech_prof_navch.doc

Готовність вчителя до роботи в умовах профільного навчання

Матеріали Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти. 

Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/Zavuch/gotovnist_vchytelja_do_roboty.doc

Організація допрофільної підготовки

Матеріали Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти. 

Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/Zavuch/organiz_doprofil_pidgotovky.doc

Сучасна концепція профорієнтаційної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі

Матеріали Чортківського МНВК (з досвіду роботи). 

Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/Zavuch/14_prof_orient_starshyh.doc

Методичні рекомендації з питань організації педагогічної підтримки самовизначення учнів

Матеріали Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти. 

Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/Zavuch/metod_rekomend_z_pytan_samovyznach.doc

Методичні рекомендації для практичних психологів загальноосвітніх навчальних закладів щодо здійснення моніторингу адаптації десятикласників до навчання у профільних класах.

Матеріали Управління освіти Прилуцької міської ради, науково-методичного центру.

Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/adaptachiya/rekomendaciji_po_10_klasakh.doc

Психологічний супровід у профільних класах. Адаптація десятикласників до навчання.

Матеріали Людмили Дубейко, психолога СЗШ №11, м. Сєвєродонецьк, Луганська область.

Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/adaptachiya/Psg10421s.pdf

Довідка "Про вивчення стану організації та результативності профільного навчання учнів навчальних закладів району".

Матеріали відділу освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації.

Детальніше...  http://krutienko.ucoz.ua/Zavuch/dovidka_do_kolegiji_prof-osviti.doc

Матеріали круглого столу "Організація допрофільного навчання учнів 8-9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів міста".

Матеріали КЗ "Інформаційно-методичний центр".

Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/profilne/kr.rar

Наказ відділу освіти від 20.02.12 р. №54 "Про проведення місячника профорієнтації в закладах освіти Верхньодніпровського району у 2011-2012н.р."

Завантажити

Відповідно до Концепції профільного навчання у старшій школі (нова редакція) (наказ МОН України від 11.09.2009 № 854), Положення про загальноосвітній навчальний заклад (постанова Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 778), Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України (наказ МОН України від 17.06.2008 № 537); на виконання наказів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 02.08.2012 № 882 «Про використання навчально-методичної літератури в загальноосвітніх навчальних закладах», від 03.06.2008 № 496 «Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» та з метою запровадження єдиних вимог до порядку розроблення, експертизи й упровадження навчальних програм варіативної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів Миколаївської області з 29.01.2013 року діятиме положення пропорядок розроблення й запровадження навчальних програм для забезпечення варіативної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів Миколаївської області.
Скачати цей файл (наказ УОН ОДА про положення навчальні програми.doc)Наказ ОУО ОДА від 29.01.2013 № 61

Скачати цей файл (Проектування профорієнтаційної роботи класного керівника.doc)Проектування профорієнтаційної роботи класного керівника.doc
Скачати цей файл (Щоденник вибору профілю навчання.doc)Щоденник вибору профілю навчання.doc
Джерело: http://prof.moippo.org.ua

Цикл годин спілкування «Профорієнтаційні позакласні заняття для школярів» (за матеріалами  центру зайнятості м. Кривий Ріг).

Основною частиною реалізації Концепції профільного навчання є до профільна підготовка та профорієнтаційна робота серед учнів 8-9 класів щодо свідомого вибору подальшого профілю навчання. Не можна сприймати до профільну підготовку як період, коли дитині потрібно починати посилено вивчати певні науки. Восьми - чи дев’ятикласник має спробувати себе у всьому, ознайомитися з різними спецкурсами і лише потім визначитися, що йому по душі. З метою своєчасної оцінки індивідуальних особливостей підлітків з погляду їхньої готовності до успішного навчання за певним профілем проводиться також діагностична та профорієнтаційна робота, якою мають бути охоплені стовідсотково учні допрофільних класів. Професійна орієнтація – це науково-практична система підготовки людини до вільного, самостійного і усвідомленого вибору професії.

Детальніше... http://krutienko.ucoz.ua/profilne/pozaklasne-proforientacija.rar

Проект Концепції профільного навчання в старшій школі. Матеріали сайту Білоцерківського РМК.

Завантажити

Четвер, 08.12.2016, 03:10
Вітаю Вас Гість
Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Друзі сайту